INFORMACJA KIEROWNIKA OPS
DODATEK WĘGLOWY INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU TERMINU DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
INFORMACJA KIEROWNIKA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W UJEŹDZIE
o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego
Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz na podstawie Upoważnienia nr OG.0052.35.2022 z dnia 17.08.2022 Burmistrza Ujazdu dla Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Ujeździe zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 18 sierpnia 2022 r. nie nastąpi w terminie miesiąca.
Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Ujazd i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Opolskiego.
Gmina Ujazd złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych.
Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.